Monday 16 June 2008

Punte

-Cum, nu mai stii? Eram sus…

-Sus unde?

-Printre nori... zburam, si eram fericiti...

-Fericiti?

-Ne simteam bine, radeam si...

-Si cum aratam?

-Purtam o rochie verde-smarald, iar tu...

-Iar eu purtam o bluza rosie si...

-Si cerceii cu flori pe care i-am primit in decembrie...

-Mergeam spre casa bunicii, sau...

-Vroiam sa ajung la mare si...

-Urmaream mirosul de gogosi calde...

-Vroiam sa simt vantul cald de vara, si...

-Afara ningea si vroiam sa ajung in fata unui foc,

-Sa-mi arunc toate problemele in mare, sa...

-Sa ascult povestile cu zmei ale bunicii,

-Sa-mi infig mainile in tarm si sa-l astept pe EL.

-Sa-i vad ochii incercanati, prin ramele groase...

-Sa-i aud pasii usori pe nisip, sa-i respir privirea...

-Sa adorm la sanul mamei,

-Sa-i simt caldura, sa-i ating cuvintele,

-Sa ma ia in brate la orice sunet,

-Sa-mi cante melodia pe care nu am stiut niciodata s-o termin,

-Sa ma adoarma cantandu-mi,

-Sa ma ia in brate si sa ma duca in mare,

-Sa stiu ca e langa mine, chiar daca in jur totul e ceata,

-Sa ramanem imbratisati sub valuri,

-Sa plang, si sa se faca intuneric,

-Sa ramanem...

-Sa se faca intuneric...



-Acum iti amintesti?

-Nu uitasem niciodata....

No comments: