Wednesday 16 March 2011

asvreasaintelegicevreausaspun.amr

Caii mei inaripati,
i-am trimis sa zboare la tine.
Ti-am spus si ieri,
credit nu mai am,
iar telepatia nu mai functioneaza de ceva vreme.

I-am invatat ce sa spuna,
am avut rabdare si
pana cu pana
le-am explicat
intai cum sa articuleze,
apoi ce-nseamna ironia,
pe unde merge 66
si cum se misca sprancenele dezaprobator.

Ei mi-au aratat cum pot sa necheze nemultumiti
si ca potcoavele lasa urme perfecte.
La nevoie.

A mai trecut un pic din noapte
si dupa ce am reusit sa inteleg
ce-ar trebui sa-ti spun,
ceva ce nu vei reusi sa intelegi,
le-am spus si lor,
celor care mai cred in basme,
sa-ti spuna.

Un cub de zahar,
asa am vazut ca se face-n filme
si ei sunt fericiti.
Acum mi-a mai ramas doar sa-i invat sa zboare.
Si-apoi sa ma duc sa-i visez.

No comments: