Sunday 3 April 2011

prin reducere la absurd

mi se desira siretul de la
pantalonii de trening pe care si-asa nu ii prea port -
- ma gandesc ca o fi vreun semn.
am legat firul, l-am innodat de mai multe ori
insa din timp in timp descopar ca inca se desira.
nu cred in semne, dar nu pot decat sa ma intreb
daca nu cumva viata mea se deruleaza
iar eu nu pot face nimic ca sa o opresc.
pana la urma, stim cu totii
ca prezentul e doar un stecher,
iar viitorul e cel mai important.
viata e o papiota in masina de cusut
care se invarte si se invarte
si se invarte.
e greu sa ametesti cand tu alergi in contrasens,
dar cat de greu trebuie sa fie sa nu te electrocutezi
cand traiesti intr-un stecher..

1 comment:

Ana said...

este evident ca stim cu totii
ca prezentul e doar un stecher,dar atunci ce este priza?