Tuesday 5 June 2012

Acest sau alt? Nu.


 aș vrea să pot găti fantastic,
 să te surprind în fiecare seară
 c-un gust deosebit. afară
 ar fi frig și înnorat.
 noi ne-am iubi tăcut,
 ne-am aminti de ziua ce-a trecut,
 am plescăi în contratimp
 și-apoi ne-am ridica brusc de la masă
 și ne-am vedea de ale noastre.
 
 aș vrea să pot să-ți desenez
 structuri abstracte care definesc
 tot ce văd, simt și gândesc
 să te impresionez mereu cu altă filă
 pe care-am creionat-o aproape-n somn.
 n-ai lăsa mult să se vadă - un domn
 nu laudă și nu se lasă afectat
 "da, e o viziune interesantă" -
 și te-ai întoarce să fixezi o jantă.
 
 aș vrea să pot fi deja un om mare
 care știe ce vrea,
 un om care dă tot ce are. și mai mult.
 s-ajungă unde-i locul lui. adult,
 matur și fără capete prin alte ceruri,
 picioare pe pământ. determinare
 -ntruna să pot emana
 iar tu să te mândrești că sunt a ta.
 
 stai. ce-mi doresc eu de fapt,
 de drept, de stâng și-n orice fel
 e să-mi dau seama cine sunt.
 să scriu întruna, fără punct,
 și să-ți explic până-nțelegi
 c-așa sunt eu și nu am să mă schimb
 decât dacă-mi doresc eu
 o metamorfoză.
 până-atunci, sufăr de nevroză.

No comments: